Westwal 13, Goes 0113 - 700 260 Energieweg 15, Vlissingen 0118 - 700 260 [email protected] Openingstijden
Vlissingen:
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag

10.00 - 17.30 uur
10.00 - 12.00 uur
10.00 - 12.00 uur
10.00 - 12.00 uur
10.00 - 17.30 uur
Gesloten
 Goes:
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag

Gesloten
10.00 - 17.30 uur
10.00 - 17.30 uur
10.00 - 17.30 uur
10.00 - 17.30 uur
11.00 - 16.30 uur

Wat kan er allemaal met VoIP?

Online beheren van je telefonie

De pagina voip.digiteam.nl is de online beheeromgeving van DigITeam network. Als klant van DigITeam network regel je in deze omgeving jouw telefonie en kun je alle diensten van DigITeam network zelf instellen.

In voip.digiteam.nl kun je in het belplan aangeven wat er moet gebeuren op het moment dat iemand je belt. Ook kun je realtime statistieken inzien van je bereikbaarheid en maak je bijvoorbeeld heel gemakkelijk een doorschakeling aan naar je mobiele nummer.

Allemaal heel logisch en vanaf nu ook heel gemakkelijk!

Diensten aanvragen en opzeggen

Naast het instellen van diensten, kan je als gebruiker zelf telefoonnummers en nieuwe medewerkers toevoegen en afmelden in voip.digiteam.nl.

Overtuigd? Offerte morgen in je mail!

Bovendien vraag je gemakkelijk aanvullende diensten aan zoals wachtrij, meldingen, openingstijden, et cetera. Hieronder vind je een overzicht van de diensten die DigITeam network jouw organisatie kan bieden.

Op wiki.digiteam.nl vind je bovendien handleidingen en veelgestelde vragen over het instellen van jouw perfecte telefonie oplossing.


Wil je VoIP van DigITeam network zelf proberen? Vraag een testaccount aan! Je kunt natuurlijk ook direct klant worden of een offerte aanvragen.

Standaard functionaliteiten

Als klant van DigITeam network kun je standaard gebruik maken van vele extra functionaliteiten die jou als ondernemer extra bereikbaar maken. Gratis en voor niets!

Met Flexibel Schakelen kun je de eindbestemming van je telefoonnummer gemakkelijk aanpassen naar je eigen mobiele telefoon of een andere vaste telefoon. De doorschakeling is binnen enkele seconden geregeld via je eigen beveiligde beheeromgeving voip.digiteam.nl, die bovendien bijzonder geschikt is voor mobiele toestellen en tablets (Windows Phone, Android of iOS). Je bereikbaarheid is nog gemakkelijker aan te passen via de Firefox plugin of de Chrome Extensie.
Wil je dat er meerdere telefoons overgaan als er een gesprek binnenkomt? Of wil je dat eerst nummer A en dan nummer B wordt gebeld? Bij DigITeam network stel je dit heel gemakkelijk zelf in met belgroepen en routeringen. Is je VoIP-toestel of centrale niet te bereiken, dan schakelt het systeem automatisch door naar een fallback-nummer. Dit kunnen één of meerdere vaste of mobiele telefoonnummers zijn. Eventueel kun je zelfs gebruik maken van gespreksvalidatie. Met deze functionaliteit kan je door middel van een toets kiezen of je een binnenkomende oproep wilt beantwoorden of weigeren. Wil je de oproep niet beantwoorden, dan wordt deze doorgeschakeld naar iemand anders in de belgroep. Zo krijgt de beller altijd een persoon aan de lijn en niet je voicemail. Van de module belgroepen en de fallback-mogelijkheden kun je gratis gebruik maken en alles is eenvoudig via een speciale website te regelen.
Je voicemail als e-mail ontvangen? Geen enkel probleem. Als klant van DigITeam network krijg je de voicemailberichten als WAV-bestand doorgestuurd naar een door jou gekozen e-mailadres. Zo zijn al je voicemails gemakkelijk en bovendien gratis terug te luisteren via je PC.
Met filters kun je bepaalde nummers, regio´s of bijvoorbeeld landen blokkeren of juist doorlaten.
Bellen naar je servicenummer (meestal 0800-nummer) kan worden geblokkeerd voor personen die bellen met een mobiel toestel of vanuit een telefooncel.

De aanvullende modules

Naast de standaard extra's kun je bij DigITeam network ook aanvullende modules afsluiten. Voor deze modules geldt hetzelfde principe als voor de telefoonlijnen en -nummers: alle diensten zijn per dag aan te vragen en op te zeggen. Hieronder vind je een overzicht van de aanvullende modules die je bij DigITeam network kunt afnemen.

De module 'Openingstijden' stelt je in staat om jouw persoonlijke belplan zo in te richten dat ons platform weet wanneer je bedrijf open of gesloten is. Is je bedrijf gesloten, dan doorloopt de beller een ander belplan dan binnen openingstijden.

Met de combinatie van de modules openingstijden, meldingen en de gratis module voicemail naar e-mail ben je zowel binnen als buiten openingstijden gegarandeerd van een optimale bereikbaarheid voor je klant.

Natuurlijk kun je ook gebruik maken van de belgroepen met gespreksvalidatie. Binnen openingstijden ben je bijvoorbeeld bereikbaar op kantoor en daarbuiten op één of meerdere mobiele toestellen.

Kosten module openingstijden

Eenmalige kosten Abonnementskosten
Module openingstijden € 20,- € 5,-

De module Meldingen gebruik je om je beller welkom te heten of om (standaard) informatie te geven, zoals: "Welkom bij bedrijf X", "U wordt doorverbonden met de regio Zeeland" of "Voor spoed kunt u bellen met nummer 080-1234567".

De beller krijgt een ingesproken tekst te horen, voordat het gesprek doorverbonden wordt naar de volgende stap in het belplan of naar de eindbestemming. Een melding kun je gemakkelijk toevoegen, op iedere gewenste plek in het belplan.

Kosten module meldingen

Eenmalige kosten Abonnementskosten
Module meldingen € 20,- € 5,-

Een keuzemenu wordt voornamelijk gebruikt binnen grotere organisaties. DigITeam network heeft een eenvoudig te bedienen module waarmee je snel en simpel online je eigen keuzemenu kunt inrichten.

Kosten module keuzemenu

Eenmalige kosten Abonnementskosten
Module Keuzemenu € 60,- € 15,-

Eenvoudig telefonisch vergaderen met je collega's of externen? Gebruik de module Telefonische Vergaderen. Een corporate functie voor een MKB prijs.

Kosten module telefonisch vergaderen

Eenmalige kosten Abonnementskosten
Module telefonisch vergaderen € 20,- € 5,-

Het kan natuurlijk gebeuren dat het zo druk is binnen je bedrijf, dat je klanten niet direct te woord kan staan. Een ingesprekstoon is voor een beller niet prettig, maar kort in de wacht staan vindt men vaak niet zo bezwaarlijk. Daarom biedt DigITeam network een wachtrij oftewel queue-module. Deze module is zowel in combinatie met VoIP als met vaste en mobiele eindbestemmingen te gebruiken.

Kosten module wachtrij

Eenmalige kosten Abonnementskosten
Module Wachtrij (Queue) € 60,- € 15,-

Gespreksopname is een functionaliteit waarmee je telefoongesprekken kunt opnemen. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn voor trainingsdoeleinden, kwaliteitscontrole en analyse van bijvoorbeeld telefonische escalaties. Let op: de functionaliteit gespreksopname mag alleen worden gebruikt als klanten daarvan op de hoogte worden gebracht. Lees voor gebruik de juridische voorwaarden.

Als klant van DigITeam network kun je gespreksopname instellen voor zowel ingaande als uitgaande gesprekken. Verder kun je de functionaliteit voor bepaalde VoIP-accounts standaard instellen. De gesprekken zijn vervolgens eenvoudig terug te luisteren en te downloaden via voip.digiteam.nl. Standaard worden de gesprekken een maand bewaard, maar je kunt dit zelf eenvoudig aanpassen tot maximaal drie jaar na opname.

Kosten module Gespreksopname

Wil je gebruik maken van de Gespreksopname functionaliteit? Dan betaal je hiervoor €5,- per 1000 minuten per maand. Net als bij alle diensten van DigITeam network betaal je alleen voor wat je gebruikt. Dat houdt in dat je ook bij gespreksopname afrekent per seconde. Neem je in een maand slechts 500 minuten op, dan betaal je daarvoor €2,50.

Let wel: op het moment dat je ervoor kiest om je opnames te bewaren, dan geldt dit iedere maand opnieuw als opgenomen minuten. Je betaalt in dat geval iedere maand voor de opgeslagen minuten.

Een netnummerroutering is het routeren van gesprekken aan de hand van het netnummer van de bellende klant. Op die manier krijgt iemand uit Amsterdam ook een medewerker van de vestiging in Amsterdam aan de lijn. Heeft de klant geen netnummer, dan kan hij of zij een postcode ingeven, waarna er alsnog wordt doorgeschakeld naar de juiste regio en de juiste vestiging.

De postcodegroepen en bijbehorende IVR meldingen kun je zelf eenvoudig aanpassen via een gebruiksvriendelijke webinterface.

Kosten module netnummer/ postcode routering

Eenmalige kosten Abonnementskosten
Module netnummer / postcoderoutering € 100,- € 25,-

De module Webhooks wordt voornamelijk gebruikt voor drie doeleinden: CRM-integratie, schakelen op basis van een externe database en het doormeten van online marketing campagnes (Google Analytics).

CRM-integratie

Met Webhooks kan je je telefonie koppelen aan je CRM-systeem. Op het moment dat er een gesprek binnenkomt geeft ons systeem een puls af aan jouw CRM-systeem. Deze puls ‘kijkt’ dan in jouw CRM-systeem of het bellende nummer daar bekend is en welke naam eraan gekoppeld is. Staat het bellende nummer in jouw CRM-pakket, dan verschijnt de naam van de beller op het display van je telefoon. Een CRM-integratie is een mooie functionaliteit, hoewel enige ICT kennis een vereiste is. Je dient hiervoor zelf wel wat software te schrijven, zodat jouw CRM-systeem begrijpt hoe het met de door ons platform verstuurde puls moet omgaan.

Optioneel kun je ook een "klantkaart" tonen aan het CRM op basis van het binnenkomende gesprek, maar dat is intelligentie die in het CRM-pakket aanwezig moet zijn.

Schakelen op basis van externe database

DigITeam network kan binnenkomende gesprekken doorschakelen naar een door een extern systeem teruggegeven telefoonnummer. Dit kan op basis van:

  • Het nummer van de beller
  • Het gebelde nummer
  • Een ingegeven pincode

Doormeten van telefoongesprekken in Google Analytics

Bij het doormeten van telefoongesprekken heb je een blok nummers nodig. Aan iedere campagne wijs je een apart nummer toe. Met een blok van 10 nummers kun je 10 campagnes tegelijkertijd doormeten.

Op het moment dat een klant belt naar een nummer uit het blok roepen wij een url aan met daarin het gebelde nummer (de campagne) en het nummer van de beller (indien beschikbaar). Onze puls verwerkt geen javascript en soortgelijke, dus nadat de url is geopend zal men zelf een stukje code moeten aanroepen dat zorgt voor de werkelijke meting van de conversie.

Kosten module Webhooks

Eenmalige kosten Abonnementskosten
Module Webhooks € 100,- € 25,-

Meeluisteren met een collega om hem of haar te ondersteunen in het gesprek of voor trainingsdoeleinden? Gebruik de module meeluisteren.

Kosten module meeluisteren

Eenmalige kosten Abonnementskosten
Module meeluisteren € 20,- € 5,-

Met de bouwblokken van DigITeam network zet je eenvoudig eigen systemen in elkaar. Zo hebben we in het verleden onder ander de volgende componenten gebouwd:

  • Koppeling met een externe database
  • Doorschakelen op basis van een nummer uit een extern systeem
  • Schakelen op basis van doorkiescode
  • VIP routering op basis van de filter module
  • "Gold" helpdesk, welke alleen bereikbaar is via persoonlijke pincode van de klant
  • 24/7 bereikbaarheidsdiensten

Wil je dat we meedenken over een op maat gemaakte oplossing voor jouw bedrijf? Neem contact met ons op!